Direktlänk till inlägg 25 september 2012

På gång igen..

Av Sandra Pettersson - 25 september 2012 15:19

I söndags spelade vi sista seriematchen för iår i. Motståndet var Söderköping och vi vann själklart!

Så nästa år spelar vi i div 3, fantastiskt bra jobbat brudar! Jag höll 6 nollor totalt iår vilket jag är nöjd med, eller okej inte helt, hade gärna haft några till ;D


Idag är jag ledig men har inte legat på latsidan allafall, tog lite sovmorgon sedan tog jag med mig Shaia och gick ut och sprang. (Behövdes verkligen) Nu jäklar blir det hårtträning igen, trodde inte man kunde tappa så mycket kondition på två veckor? Haha!

Och nu har jag storstädat i alla rum, Finns inte så mycket annat att göra en sånhär grå och tråkig tisdag..

Ca 3 månader kvar tills vi lämnar landet.. OM jag längtar!


Pussochkram påer!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Pettersson - 1 november 2012 11:58

  Två fotbollsträningar är gjorda och det är rätt skönt att det är igång igen. Om stämningen i laget fortsätter att vara som den har varit den här veckan så kommer det bli ett superroligt år! Snart drar inomhuscuperna igång också, äntligen!! Så s...

Av Sandra Pettersson - 11 oktober 2012 16:12

  Ville bara säga att det är 24 dagar kvar...till sista matchen på råsunda... Längtar!! SM GULD 2012 here we come ;) ...

Av Sandra Pettersson - 10 oktober 2012 16:24

Hej mina vänner! 1 vecka har jag nu varit sjuk, genomförkyld, ont i kroppen,halsen och febrig. Är så trött på det nu, jag har alltid svårt att ligga stilla hela dagarna även när ja är sjuk, men inte den här gången, jag har varit totalt däckad! :S I...

Av Sandra Pettersson - 5 oktober 2012 12:21

Då har jag gått och blivit sjuk igen...Vaknade igårmorse med feber,halsont och ont i kroppen. Så hela torsdagen bestod istortsätt av att ligga i soffan och spela tvspel, det gör ioförsej inte mig något :) Idag mår jag lite bättre men förkylningen s...

Av Sandra Pettersson - 30 augusti 2012 11:37

  Imorgon går bilen mot Göteborg, sova på hotell och bara ha det hur bra som helst! :) På lördag spenderar vi hela dagen inne på Liseberg...fantastiskt roligt och på söndagen kan det tänkas att det blir en del shopping! Ska bli super kul att få l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards