Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Dags igen kanske..

Av Sandra Pettersson - 27 augusti 2012 16:11

Kände att det var dags att börja blogga igen.. tänkte samtidigt passa på att prova på någon annan sida en den jag använde förut. Mycket nytt nu i början men man lär sig väl :)

Min andra blogg är nu borttagen och från och med nu är det den här bloggen som gäller!


Igår spelade vi match mot Kuddby, eller vi och vi..jag satt på läktarn då jag var avstängd efter att fått röttkort i matchen innan..vinst blev det allafall med 7-2 och nu är vi bara 4 poäng bakom serieledarna. Fint!

Grönasköna Eneby!

Nu sitter jag och väntar på att åka iväg till fotbollsträning..

hela den här veckan kommer bestå av träning i stortsätt varje dag..fotboll och ridning står på schemat!

Jag älskart!


Krampåer!



 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sandra Pettersson - 1 november 2012 11:58

  Två fotbollsträningar är gjorda och det är rätt skönt att det är igång igen. Om stämningen i laget fortsätter att vara som den har varit den här veckan så kommer det bli ett superroligt år! Snart drar inomhuscuperna igång också, äntligen!! Så s...

Av Sandra Pettersson - 11 oktober 2012 16:12

  Ville bara säga att det är 24 dagar kvar...till sista matchen på råsunda... Längtar!! SM GULD 2012 here we come ;) ...

Av Sandra Pettersson - 10 oktober 2012 16:24

Hej mina vänner! 1 vecka har jag nu varit sjuk, genomförkyld, ont i kroppen,halsen och febrig. Är så trött på det nu, jag har alltid svårt att ligga stilla hela dagarna även när ja är sjuk, men inte den här gången, jag har varit totalt däckad! :S I...

Av Sandra Pettersson - 5 oktober 2012 12:21

Då har jag gått och blivit sjuk igen...Vaknade igårmorse med feber,halsont och ont i kroppen. Så hela torsdagen bestod istortsätt av att ligga i soffan och spela tvspel, det gör ioförsej inte mig något :) Idag mår jag lite bättre men förkylningen s...

Av Sandra Pettersson - 25 september 2012 15:19

I söndags spelade vi sista seriematchen för iår i. Motståndet var Söderköping och vi vann själklart! Så nästa år spelar vi i div 3, fantastiskt bra jobbat brudar! Jag höll 6 nollor totalt iår vilket jag är nöjd med, eller okej inte helt, hade gärna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards